Ingen lön...

Springer in på Pressbyrån imorse för att köpa snus och en macka. Det är ju lön idag, måste handla då...;) Men döm om min förvåning när transaktionen inte godkännes. Jaja fick ta det på krediten, så jag fick vad jag skulle ha iaf. När jag kom till jobbet så visade det sig att ingen har fått någon lön idag. Skitkul! Verkligen! Efter samtal till vår ekonomichef så visade det sig att något strul med systemet har ställt till det, men att banken skulle sätta in pengarna på våra konton nu på morgonen. Hoppas bara att det blir så. Nej nu ska jag jobba vidare...


Kommentarer
Postat av: Madde

Om du maskar är det konstigt att du får lön överhuvudtaget...;)

2008-10-24 @ 14:23:44
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0