Bara cykel...

Idag blev det enbart cykling, 30 minuter i ganska skapligt tempo. Eller med tanke på min fysiska status så var det nog ett rätt bra tempo. Jag hann med 13,5 km på denna halvtimmen, och det måste jag allt vara nöjd med. Men jag fattar inte att det ska vara så jobbigt åt benen, faan jag kände mig helt slut i benen efter typ fem minuter. Men men, det är bara att köra på. Vi hade tänkt oss in i gymet en liten sväng efteråt, men det var så mycket folk (iaf vid "våra" maskiner) så vi sket i det och gick hem istället. Hem till småkatterna (jaja självklart stora Nikki också). Käk, disk och dusch...nu sitter man här och flummar igen, med en kopp java på bordet. Madde sitter och försöker spela in lite bra musik, vi måste ju ha nåt att komma med på hårdrocksfesten vi ska på i helgen. Jag menar, vem fan vill lyssna på andra hårdrockares kassa musiksmak...hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0