Jaha nu får man inte kolla på sport heller...

Som den toffel jag är så vågar jag ju inte säga emot min kära sambo. Hade tänkt kolla fotboll idag, men det blev visst en film istället. Helt mot min vilja...;) Vad vill jag nu ha sagt med detta? Jo, det måste in en tv till i detta hem! Det vore rätt nice att kunna skicka in Madde i sovrummet och kolla på nån film eller så, medans jag sitter kvar i vardagsrummet och tittar sport eller nåt annat skoj. Håller ni inte med mig? Funderar på att starta en insamling så att jag kan köpa en ny tv. Undrar om någon vill förbarma sig över mig?

Dagens i-landsproblem, jag vet. Men visst är det en kul idé? Om jag nu inte valt att skriva dessa rader så kanske nån skulle ha gått på detta. Okej, det är inte allt igenom lögn. En ny stor skinande tv skulle inte vara helt fel...;)

Whatever, filmen vi kollade på var Johnny English. En helt skruvad komedi med Rowan Atkinson som hemlig agent. Jag vet, det är en gammal film, men jag hade faktiskt inte sett den innan. Madde trodde inte heller att hon sett den, men ack så fel hon hade. Dock så kom hon inte ihåg den så jättebra, så det var inte helt bortkastad tid. I mitt tycke en helt okej film.

Kommentarer
Postat av: Madde

Mes..jasså du vill alltså bli av med mig.."skicka in mig i sovrummet" hmm....

2008-09-30 @ 21:55:36
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0