Känner mig lite hängig idag

Skulle tro att min kära sambo har fört över lite av sin "hängighet" till mig, den rackarn som hon hade en släng av förra veckan. Känner mig inte helt fräsch idag, lite småfrusen till och från, börjar också få lite ont i kroppen. Säkert en sån där jäkla influensaskit som är på gång. Jaja ska försöka fixa bort den på nåt sätt. Har bara typ 50 minuter kvar på jobbet, sen blir det hem och kurera. Kanske gå ut och göra över med lite pengar, det brukar ju pigga upp...;)

Vad har hänt sen sist jag skrev då? Tjaa, en tripp till Trollhättan har det blivit (förra helgen...*hrrrmmm*). Riktigt trevlig helg, träffa lite gamla polare och snacka massa skit över några (?) öl. Så bortsett från själva tågresan, som var überjävligt seg, så var det så gott som perfekt. Förra veckan hände det inte så mycket. Madde var ju som sagt var sjuk, så några större utsvävningar var det inte tal om. Några svängar i diverse affärer fick det allt bli, faktiskt utan några köp. Eller jo...en iPod Nano 8Gb (nya modellen) blev det, plus en sån där liten iPod till Madde. Men det gills ju nästan inte...hehe. Jobbade igår. Inte så jättekul, men dessto trevligare när lönen trillar in sen.

Nej nu ska jag fortsätta att jobba lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0